Sunday 4 October 2015

Yanbu Festival Flower 2015

Yanbu Festival Flower 2015

Perempuan dan bunga mmg xdpt dipisahkan sejak azali lagi kot..tapi xsemua perempuan mcm tu.Tapi aku mmg sukakan bunga, tambah2 lagi klau hubs yg hadiahkan. Klau hubs hadiahkan bunga mood yg tngh down dan marah menggila pun boleh jadi cool..so, nk pujuk i just bagi bunga je la..hehe..But, aku mmg xsuka tanam bunga. Pernah cuba tanam bunga sebelum ni tapi semua kering mati dlm masa 3 hari je..Nmpk sngt tiada sifat kelembutan dan kesabaran disitu..huhu..Ok, festival flower di Yanbu ni mmg acara tahunan.So, every year especially masa musim sejuk, maka adalah festival ni..Ini first time aku dtg event ni since we all satu family start datang tinggal di Yanbu pun pada bulan July 2014. Festival ni plak diadakan pada penghujung Feb..suhu pada masa tu lebih kurang 17 celcius sbb dh penghujung winter..

Nampak tak semua berjubah hitam.Nak beza org Arab dgn bukan Arab tngk pada kaler tudung.Orang Malaysia suka pakai tudung kaler2 contohnya aku..siap pakai kaler terang lagi..hikhik
Mamat sebelah kiri ni kan...interframe sngt..aku harap sngt dia move ke tmpt lain sekejap..ehhe

5 kali suami aku shoot gambar kt sini, muka dia and the geng jugak yg ada..dushhh



masa ni Humaira cboleh jalan lg..klau dah dpt jalan mesti dipetiknya bunga2 kt dalam  tu..













India pun excited tngk bunga..lelaki biasa mana suka bunga kan...


MashaAllah, cantik sungguh..




solo photo failed...aiishh

yes..failed lagi..that ladies aissh..xreti nk move sikit pun..huhu



Humaira tiada perasaan bila tgk bunga..hehe


























Ada bnyk gerai jual bunga..


















Humaira excited tngk ape tu agaknya

















sampai senget kepala tngk bubbles..hehe































suamiku sudah bosan dan penat..huhu





Humaira pun dh start boring nk balik..mama je yg excited lg


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...